Read between the lines

Jag har en så pass händelselös dag idag så egentligen är det ingen mening att skriva ett inlägg, men känner lite måstetankar så jaja...

Har nästan läst ut den första boken jag skrev om igår, Majmåne. Ganska bra faktiskt, författaren skriver riktigt bra, man kan nästan känna den heta och kvava luften i staden i Florida där det utspelar sig. Man kan känna åtrån mellan Julian och Lucy bara genom att läsa textraderna. Det är såna böcker som är klart värda att läsas. Jag hoppas grymt på att den andra ska vara lika bra eftersom det är samma författare. Och hon verkar ha en förkärlek till frånskilda kvinnor och konstiga människor.

Så ja, jag har inte så mycket mer att skriva om just nu, i morgon väntar städning och fixande inför lördagen när släkten kommer. Sen på kvällen ska jag träffa Angel! Jag skäms över hur lång tid det gått sedan vi senast sågs...men vad gör man? Uschligt är det i alla fall!

Nä, nu lämnar jag er för tillfället!

Ciao








sv: nej det har jag faktiskt inte. Saffran är ju så stört dyrt :P Men ska definitivt laga någon gång, kanske när jag har gäster :D



Minns du mig från juliapysslar förresten, eller har du hittat hit på andra vägar? :)

2010-05-13 » 23:14:12

fin header , vem har gjort den :)

2010-05-14 » 10:49:05

haha , okej :) . min design är bara en gratis design . ska fixa en ny :)!

2010-05-14 » 14:08:07

VAD GLAD JAG BLIR :D



Nu åskar det igen så jag ska inte sitta vid datorn mer, men jag tänkte bara höra om du har någon åsikt om mitt senaste inlägg - tror du jag skulle passa som hippie? ;)

2010-05-14 » 19:41:52

sv: kanske man inte kan "bli" hippie sådär, finns ens hippies längre? Kanske är bättre att bara vara som jag är - ekomedveten, fredlig och DIY-inriktad ;) Och drogfri!

2010-05-15 » 00:33:56
» Dalia

Fin blogg

Ska vi följa varandra via bloglovin ? :)

2010-05-15 » 01:00:04

godmorgon sötnos! :) hoppas allt är bra med dig?

2010-05-15 » 11:57:16

sv: okej så typsikt! ;d

bara bra med mig, väret äger ju här iaf!

2010-05-15 » 13:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback