Promise

Hej hopp!

Träning: CHECK
Dusch: CHECK
Te: På gång...

Jag är redo för en skön avslutning på måndagen. Plus att jag ska göra det jag lovade er alla igår, jag ska visa er helgens inköp. Tyvärr la kameran av efter fyra saker men sånt är livet...

 

Chinos-liknande byxor - 299:- Gina Tricot

Vanlig enkel T-shirt, mörkblå (bilden gör inte färgen rättvisa) - 99:- Gina Tricot

Mysig grå tunika/tröja - 149:- Lindex

Supersöt ljusblå/turkos tunika - 149:- Seriuos Sally by Rut m.fl

Vad som inte finns på bild är ett par ljusrosa trosor med dödskalle på från Gina Tricot samt ett riktigt snyggt flätat armband med berlocker från Rut m.fl. Kanske kan få med det när mina batterier har laddat.

 

Nu ska jag ta mitt te och sätta mig i soffan! Trevlig kväll alla söta!

 

Ciao

 






sv: den mörkblå t-shirten + massa armband, stora örhängen och högklackat? :)

2010-05-24 » 21:58:06

sv: haha okey ;)

2010-05-25 » 22:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback