Onsdagsblues

Tjipp tjopp hej!

Onsdag kväll, det brukar betyda kör, men inte ikväll eftersom det var igår. Så jag sitter hemma vid datorn och gör mest ingenting, hade en idé om att jag skulle ge mig ut och springa, men jag tror jag skjuter upp det till morgondagen istället. Har ingen riktig ork för det...

Istället så ska jag nog ta med mig hunden ut på en långprommis innan jag lägger mig på rummet och kollar på True Blood. Onsdagskväll for sure!

Imorgon är jag ledig, samma på fredag, en av de fina saker med att ha praktik på en skola. Inte för att det är tråkigt, långt långt långt ifrån det! Men ibland är det skönt med extra ledigt, och det här är en sån gång. Misstaget jag gjorde idag var dock att berätta att jag fyllde år på söndag, så jag är lite orolig för måndagen. Några av flickorna i klassen isslade lite oroande. Men min mentor har lovat mig att det är snälla saker, så jag antar att jag borde längta lite. Dom är så söta!

 

Nåväl, nu drar jag en prommis sen får vi se.

 

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback