Mommy

God eftermiddag alla mina läsare!

Idag är jag ett uns bakis, lite ångestfylld, men ändå glad.

Igår var en fartfylld dag med massa sång, och sen var det tänkt att bli en lugn fest här hemma hos mig med gänget, men dom hade andra planer. Jag blev kidnappad, utklädd och fick utföra uppdrag på stan, allt ackompanjerat av skratt och kamerablixtar. Ja, vad säger man? Det är härligt med vänner...

Bilder från detta spexspektakel har Käs, så jag väntar fortfarande på dessa. Bilder från kvällen fick jag stå för, men jag orkar inte lägga upp dom här så det får bara bli en bild på gårdagens festoutfit.

 

Jag var en aning påverkad här, så ni får ursäkta fjortis-posen. Men det blev iaf den nya tunikan från Rut m.fl. samt svarta nylonisar som jag lyckades ha sönder ganska snabbt. Typiskt mig...

 

Fick jättefina presenter och hade en trevlig kväll, trots lite missöden.

 

Det känns som om jag är på väg att kravla mig ur min svacka, i alla fall lite. Nu ska jag ner till farmor och farfar och fira lite Mors dag för farmor!

 

Kan ju passa på att slänga iväg ett grattis på mors dag till min egen söta mamma! Älskar dig oavsett allt, mamsen! ♥

Ciao






söt bild :d

2010-05-31 » 20:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback