Kör-ös och galenskap

Jag drar iväg ett litet kvällsinlägg nu innan jag går och lägger mig i sköna sängen och faller in i drömmarnas värld. Kvällen har för ovanlighetens skull spenderats på Mariedalsskolan med kören, istället för på onsdag. Vi övade med orkestern inför våran konsert i juni och det gick väl...hyffsat. Tycker dock att dom kan försöka spela lite lägre, för det var ganska svårt att höra oss sjunga. Fast å andra sidan så kommer vi ju ha mickar på konserten så vi får väl hoppas då. Vi övade även på We are the world med endst piano, bas och trummor, och fy fan säger jag bara: rysningar!!!

Sedan gick vi ner i musiksalen för att öva vidare på våra vårsånger och då blev jag ihopflätad med Amelie, och senare även med Krisse. Bilder är att vänta! Vi lyckades faktiskt sjunga igenom nästan alla låtar trots att vi mest garvade sönder hela tiden. Jag trivs så bra med dessa människor!

Nåväl, i morgon är det sista dagen inför långhelg, och om fem dagar fyler jag år!

Happyface!

Ciao










kul med sång!! :D



sv: :)



Gillar du McDonald's mat? Har du i något favoritmål?

2010-05-12 » 00:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback