Inspiration

Hej hopp sockertopp!

Aj aj aj, nu har det blivit ett sånt där gap igen mellan inläggen, icke bra icke bra! Men jag har haft så mycket att göra så det känns som att jag knappt hinner med mig själv nu i veckan. Träning måndag, träffa bästaste Viktoria på tisdag, kör på onsdag och träning idag...i hällregn, haha! Det började i alla fall så, sen sprack det upp lite och då kändes det som att man höll på att smälta bort istället. Aldrig kan det vara bra! Men värme är väl välkommet efter den här j**liga vintern!

HAr iaf varit hemma i drygt en timme och pratat lite med farmor, och ett långt samtal med min Angel, båda på telefon. Tänkte dra uiväg ett inlägg nu sen ska jag sätta mig och skriva av mig en liten idé jag fick tidigare idag så jag inte glömmer den. Blir det som jag önskar så blir det nog en liten fin berättelse. Kanske något att lägga upp här...Vad tycker ni läsare om det? Det var ju ett tag sen det var en novell här på bloggen...

 

Nåväl, nu säger jag tack för idag och ha det bäst sötnosar!

 

Själv ska jag göra mig en kopp te tror jag att ha medan jag skriver.

 

Ciao






JAA novell :D:D

2010-05-20 » 22:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback