I´m gonna run run run away

Vårruset avklarat för detta år och jag är ytterst nöjd med min insats! Tycker dock att jag kunnat springa lit fortare än vad jag gjorde, men what the heck, jag sprang hela vägen, hela de 5,11 kilometrarna, haha!

Har även haft lite picknick (snyltade åt mig av mammas lags picknickmat) och hunnit duscha samt sett på The mentalist. Träffade på Käs, Johanna och Jonna under vårruset samt en massa annat folk man kände. Like it!

Så nu ska jag lägga mig på kudden och sova, i morgon väntar skol-DM i fotboll för mina små fyror, första matchen går kl 9 så det är samling halv nio. Sen får vi se hur det går, jag hoppas på storslam och final! Men det återstår att se i morgon.

Tack och godnatt alla finisar!

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback