Helg igen

Goddagens alla glada, vackra människor!

Idag är det lördag, helg helg helg alltså! Jag har längtat efter det, det var ett tag sen det faktiskt hände. Men för bara en månad sen så hade jag ju helg i princip konstant, så nu när jag har praktiken på veckorna känns det bara skönt att få helg precis som alla "normala" människor.

Gårdagen spenderades med bästa Angel, ett kärt återseende med skitsnack, nagelmåleri, planering och en och annan bugg, haha! Oavsett vad som händer så har jag nog alltid kul med dig, min baby! ♥ Vare sig man sitter inne eller är ute på äventyr. Efter det var det tänkt att jag skulle möta upp gänget i stan och mysa lite, men när jag väl gett mig av från Angelica så hade dom redan åkt hem. Lite trist, men då åkte jag hem och umgicks lite med pappa, plus att jag läste ut min bok, Vargtimme. Inte lika bra som Majmåne, men helt klart godkänd.

Idag tror jag att jag ska dra en lov på stan och se om jag hittar något tjusigt, eventuellt åker jag ut till Birsta. SKa se om någon vill hänga på, annars blir det väl en dag hemma i ensamhet, hehe!

Nä, nu måste jag nog röra på mig, vi hörs alla finisar!

Ciao








tack madde, men särskilt stark är jag inte särskilt inte när det kommer till den biten.

kram!

2010-05-22 » 16:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback