Greased lightning

Torsdag idag, intressant dag och i morgon är det fredag! För mig blir det en fredag full med sång, skolan ska nämligen ha körslaget och mina små fyror ska framföra Sommarnatt och vara utklädda till små raggare! Tyvärr har jag lyckats lova att jag också ska klä ut mig så nu sitter jag i vild förtvivlan och söker inspiration. Hade jag fått bestämma hade jag kört på en liknande outfit som Olivia Newton-John har i slutet av Grease, med skinnbyxor, klackar, poff-hår och en urringad svart tröja...och knallröda läppar!

 

Men ja, nu ska det ju vara lite städat eftersom det är småbarn med i bilden, så är det någon som har nåt tips? Raggare goes städad? Haha!

I alla fall, sen ska jag hem och städa klart rummet, sen åka och hämta Jonna och hennes kompis på tågstationen, sen drar vi ut till Njurunda för grillning med Filip och några av hans kompisar. Är bara vädret bra så tror jag att det blir en riktigt härlig kväll!

Nä, nu ska jag sluta, måste titta klart på handbollsmatchen och sen städa!

Ciao






Godmorgon madde :D Sovit gott?.. jag hade värsta natten på länge pimplar kaffe haha XD :)

2010-05-07 » 09:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback