Geeks

Hej hopp, nu är det fullt med nördar här hemma. Både jag, pappa och mamma sitter med varsin laptop och knappar och klickar som bara den. Känner mig vansinnigt nördig...

För övrigt så väntar jag på att min stinkande lillebror ska duscha så jag kan få göra det jag med innan jag sover, men det verkar som att jag får invadera den först. Inte mig emot, är ganska trött. I morgon väntar praktik igen, mera målning med fyrorna, sen efter det så ska jag och Käs dra en vända på stan eller Birsta. Och stolt och duktig som jag är har jag övertalat flickan att följa med på träning med mig och mamma, så vi får väl se om hon kan gå på tisdag, hehe! I´m evil...

Och jag har upptäckt något...eller ja, whatever...jag fyller år om en vecka.

 

Förstå, om en vecka precis lämnar jag för evigt tonåren bakom mig och träder in i den vuxna världen. Jag har ångest! Haha, jag vet, jag blir inte så gammal, och jag kommer nog fortfarande bete mig som en tonåring, men likt förbannat känns det som att jag blir vuxen. Nu har jag liksom inga gränser kvar, jag kan göra va fan jag vill. Usch, hemska tanke...

 

Nåja, nu invaderar jag duschen för bror är fast i soffan, mohahaha!

 

Ciao








sv: :) Tack snälla!



Nu ska jag sova! Eller försöka, för jag har sådana sömnsvårighetet... God natt<3

2010-05-10 » 00:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback