Bomalarna anfaller

Hemma igen i hemmets lugna vrå.

Har ungefär två timmar att slå ihjäl innan True Blood börjar, så jag tänkte ankra i sängen och läsa litegranna. Lånade två böcker nu i veckan som verkade ganska bra, så jag har lite att göra nu under långhelgen. Samma författare till båda böckerna och båda är lite deckare men samtidigt familje- och kärleksdrama. Återstår att se om de är bra. Har tyvärr inte hittat någon bild på dem men de heter i alla fall Majmåne och Vargtimme, skrivna av Alice Hoffman.

Vi får väl se om jag orkar med att ge nån recension efter jag läst klart dom, annars får ni väl låna dom själva.

 

Så ja, tack för mig!

 

Ciao








sv: Okej, jag äter inte där så ofta heller :) Men det blir McFish om det händer :)

2010-05-12 » 22:28:35

allt bra med dig? ;D

2010-05-13 » 12:34:18

sv: väldigt god är den :)



Ursäkta för den här randomfrågan, men gillar du skaldjur? Jag letar desperat efter goda recept med skaldjur nämligen.. några tips? :)

2010-05-13 » 19:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback