Badsalt

Det blev ingen Birsta-vända för min del, jag fastnade vid datorn hela dagen istället och skrev på min berättelse. Blir den som jag vill kommer det kanske rent av bli nästan en hel roman. Hoppas bara att jag har ork att göra klart den, jag brukar ge upp för fort tyvärr. Peppning tack!

Middagen är intagen och nu ska jag tappa upp ett varmt bad till mig själv med lite av badsaltet jag fick av Lulu i present. Ska dra i en hårinpackning också och eventuellt en ansiktsmask. Har faktiskt inte provat det så mycket, men nån gång ska man väl göra sånt också. Senare hade jag tänkt parkera mig i soffan och se på 27 dresses med Katherine Heigl, en film som jag velat se ett bra tag men aldrig kommit till skott att göra det, hehe!

Oh well, badvatten måste fixas.

See you, sweet-cakes!

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback