Amazing

Då börjar min födelsedag så sakteliga gå mot natt. Min födelsedag, och framförallt hela min helg, har varit så bra som den kan tänkas. Gårdagen var bara underbar, all släkt som kom för min skull, alla mina presenter och allt runt omkring var helt enkelt AMAZING!

Jag älskar er alla, hela släkten och familjen! ♥

Just idag har jag träffat min Lulu för en fika och en fotosession, som reswulterade i underbara bilder! Hon har hittat min skönhet, men också mina brister. Lulu är en underbar kompis och en riktigt bra fotograf. Pussar på dig, Lulfisa!


Nu hade jag tänkt gå på toa och ta av mig ansiktet, sen bäddar jag ner mig i sängen och ser på Avatar, som jag fick på DVD i present, samt tuggar på lite bilar!

Godnatt alla människor!

Ciao








sv: hehe nejdå, det är ändå söndag så! ;D

2010-05-16 » 21:33:36

haft en bra helg sötnos? =)

2010-05-16 » 21:34:24

haft en bra dag? :D♥

2010-05-16 » 22:39:39

sv: :)



Jag och sambon ska börja vårt "nya liv" i veckan, önska mig lycka till ^^

2010-05-16 » 23:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback