2 veckor

Känner mig skyldig att skriva på bloggen igen. Känner mig otroligt hemsk för att inte låtit er läsare ta del av mitt småtrista liv. Hemsk männsika jag är!

Skämt åsido, det är lite skrämmande att jag nästan inte har bloggat på en månad. Vad har ni då missat?

Jaa, jag har faktiskt börjat på min ungdomspraktik nu, vilket kan räknas som en av anledningarna till ett mindre aktivt bloggande. Praktiken i sig går ut på att jag är typ lärarassistent i en fjärdeklass full av underbara ungar. På gott och ont. Varje dag lär man sig något nytt om dom små liven. Eller ja, små och små, tio-elva år är väl kanske inte överdrivet smått. Men jämfört med mig, som fyller 20 om exakt två veckor, så är dom som små parvlar fortfarande, även om man kan tycka att de är nästan i samma stil som en själv. Bara det faktum att varenda unge i klassen har en egen mobiltelefon tycker jag är lite skrämmande nästan. Själv fick jag min första mobil i sjuan...

Men oh well, det är kul så in i bomben i alla fall, min mentor är riktigt schysst och barnen respekterar mig, än så länge, haha! Och jag tror att jag får ut mer ersättning från AF nu när jag gö praktik, och lite extra klirr i kassan säger jag inte nej till.

 

Något mer? Ja, nåt som ligger nära i tiden: AS-KALAS-ROLIG kväll igår med pinglorna samt två av pojkvännerna. Förfest i den ökända lägenheten med musik, alkohol, dans, strip-tease (!) och till och med lap dance. Vad säger man? Och vi var inte ens fulla! Vi är bara allmänt galna. Självklart hade jag glömt kameran, så bilder därifrån existerar inte mer än i minnet på oss inblandade. Mötte upp Käs strax före tolv, tog lite bilder på väg till Allstar och där blev vi kvar fram till...kanske två nånstans. Då drog vi oss iväg till SubWay och fyllekäkade, fast utan fyllan, haha! Träffade på nästan halva gamla klassen också så det blev lite minnen...

Men jaja, nu har jag meddelat världen att jag lever i alla fall. See ya!

Ciao



Tröja från BikBok.

BTW, jag måste klippa mig...typ nu, haha!






nästan halva klassen? det var väll bara 3 st vi träffa på XD?

2010-05-04 » 16:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback