Wanna be on top

Hej måndagskänslor och för många sportovsvecka!

Själv får jag nöja mig med ännu en vecka som arbetslös så jag kan väl säga att jag har konstant lov fortfarande. And I hate it! Jag börjar bli grymt trött på att gå runt här hemma utan något vettigt att göra. Eller okej, det där var lögn, jag har tuen saker jag vill göra, men inget självförtroende och inga resurser att göra det, and it sucks! Idag var det tänkt att jag skulle ha gått på stan med Emma, men det blev inte av, så istället fastnade jag framför repris-avsnittet på finalen av Top Model 8, och Jaslene vann. Välförtjänt, jag gillade inte riktigt Natashas utseende, även om jag allra helst hade velat att Renee skulle ha vunnit. Den kvinnan är så sjukt vacker!



Nåja, istället för att sitta här och göra ingen nytta ska jag gå ut och gå med den lilla tösen på fyra ben. Det får bli den riktigt långa rundan idag, känner för en rejäl prommis. Och det är ju plusgrader idag! Våren är på väg!

Önskar mina läsare en trevlig måndag så hörs vi!

Ciao






God Morgon gumman!

Awe tack så mycket, vad ska du hitta på idag? =)



Hoppas du får en bra Tisdag! :)

2010-03-09 » 07:07:19

Cool header du har!

Vart kommer brillorna som du har i headerbilden ifrån?

Kram

2010-03-09 » 21:16:30

Jag håller på att skola in min lilla sötnos..<3

Dagen har varit väldigt tröttsam efter denna jobbiga kalas helgen :) Men annars väldigt bra!



Hur har din dag varit? =)

2010-03-09 » 22:53:11

Hallå snyggo! Hoppas nu har en riktigt fin lördagskväll :D

2010-03-13 » 22:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback