Victory

Söndag börjar närma sig kvällning och dagen har varit ganska händelselös. Största händelsen var väl att jag åkte till njurunda och tittade på U21 i handboll. En seger för Sundsvall med 29-22 mot Östersund och därmed säkrande av seger i U21-serien. Tyvärr var det inte så mycket folk där så det blev lite lamt att kolla, även om matchen hade sina spänningsmoment.

Har ägnat eftermiddagen åt massa meningslöst surfande, men jag tror jag ska ta mig i kragen och gå ut på en promenad igen. Det är skönt! Åh just det, kan berätta att jag känner mig riktigt duktig. IGår fick jag ryck och gav mig ut och sprang, tror jag fick ihop 6 kilometers löpning som slutade hos mamma på hennes jobb med ca 20 minuters styrketräning medan hon sprang på löpbandet. Jag är lite stolt med tanke på att sist jag sprang långt var...förra året, haha!

Anyhow, tänkte försöka skriva en novell också, var grymt längesen jag gjorde det och känner mig lite kreativ nu. Kanske kan få lite mer ideér under promenaden.

Tills vidare till er läsare, en trevlig söndag!

Ciao








Ska du se Wipeout ikväll?

2010-03-14 » 19:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback