Two beds and a coffee machine

Första promenaden för dagen avklarad och en kopp med kaffe står bredvid mig. Hade hopapts att det skulle finnas farmor-bullar kvar, men någon har visst ätit upp dom. Typiskt min otur...

Tänkte att jag skulle skriva ett litet inlägg innan jag gör något annat, problemet är väl att jag inte har en aning om vad jag ska göra, haha. Funderar gravt på att städa mitt rum, men det är så evinnerligt tråkigt...Men det behövs, det kan jag lova. Nu har jag varit på latsidan igen och rumemt börjar se ut som ett bombnedslag igen, sorgligt nog. Det är konstigt egentligen, jag har så mycket tid att göra saker, likt förbaskat så gör jag inte det jag borde. Jag är en konstig människa, så är det bara, haha!

Nåja, jag hittar väl på något...

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback