There and back again

Hej alla underbara läsare!

Nu är jag äntligen tillbaka och för första gången på länge så känner jag mig inte orolig, fylld av smärta eller något annat otrevligt. Det är så underbart! Men det finns en hake:

Jag är astrött hela tiden!

All den här spänningen jag haft, all oro som stört sömnen har kommit igen nu, som ett brev på posten. Men jag är hellre jättetrött och glad än att gå på konstant adrenalin och smärta. Det kan jag lova! Just nu har jag tagit hand om mina eksem som har tittat fram tillfälligt som en bieffekt till all stress, men några vändor kortisonsalva på det och jag blir som ny. Sitter och myser i min skjorta från Röda Korsets second-hand-affär och funderar på att kika på en film innan jag somnar.

Vad har ni läsare haft för er denna helg?

Trevlig kväll allihopa!

Ciao








awe tack så jätte mycket kära du..<3

Min dotter fyller 1 år idag, så ska verkligen bara spendera hela dagen med henne! Because she is my everything! <3

Vad ska du hitta på idag?



2010-03-08 » 08:39:09

Hej söta Madde, hur är det?

2010-03-09 » 10:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback