Rubrikbrist

Hehe, jag lovade bättre uppdatering...det var nog det sämsta jag kunnat göra, haha!

Anyhow, idag är det torsdag och jag har precis sett ännu ett reprisavsnitt av Top Model, denna gång säsong 9. Ganska lägligt att det går i repris på dagarna, då har man något att roa sig med. Så coolt att se alla snygga foton dom tar, och jag blir sjukt avis på alla snygga kläder och sminkningar dom får ha, gah! Men men, inte mycket att göra åt...kan dom inte starta Sweden´s next top model? Ganska kul idé...finns ju några svenska modeller som lyckast bra ut i världen!

Dagen idag ska väl ägnas åt lite städning, samt att jag ska försöka träna litegrann, funderar på att gräva fram mina löpartights och ta en runda i spåret, om jag orkar med allt detta slask, haha! Annars får det väl bli ännu en långpromenad med pälsiga fröken. Det måste jag göra i vilket fall kom jag på nu. Bäst att göra det direkt så hon inte gör något på mattan. Hon är ju rumsren, men man vet ju aldrig...

Önskar er läsare en trevlig dag!

Pussar

Ciao



Sweden´s next top model? Njaaa....






awe vad härligt;)

Måste bara skriva min första tanke, gud vilken fin och harmonisk bild! :) Jätte söt<3



Vad händer hos dig denna lördagen? :)

2010-03-13 » 07:36:45

vilken fin bild =) fin tjej o fint ljus på bilden!

2010-03-15 » 18:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback