Pokémon

Haha, okej, måste få berätta en lite rolig sak. Jag tog och rensade min kamera på bilder nu efter promenaden, och hittade bilder från min senaste utekväll med tjejerna. Det roliga är att när vi var på Stadshuset så satte vi oss vid ett bord för att snacka lite, och på bordet låg en gaffel. Men den var böjd...



Och bara utifrån ingenstans så kom jag på att det såg ut som den böjda gafflen som en pokémon kunde böja med tankekraft, men jag kom inte på vad den hette, och alla andra bara kollade konstigt på mig och skrattade, haha! Jag klandrar dom inte...

I alla falll, nu när jag hittade bilden så kom jag på vad jag hade sagt, och bestämde mig för att leta rätt på den där sabla pokémonen, och jag måste säga att jag hade tur, för den dök upp nästan direkt. Tur att jag kom ihåg hur den såg ut! Här är han nu:

...............

...............................

..............................

.............

.............................

 

Okej, bilderna vill inte sammarbeta, typiskt Murphys lag, bara för att jag hittade saken så går det inte att ladda upp bild...I alla fall så heter den Alakazam, och han hade tydligen skedar, inte gafflar.

 

Bara en lite instickare såhär innan läggdags. Nu säger jag tack och godnatt för idag!

 

Ciao






sv. på lokaltidningen här i kristianstad.

ska vara journalist för 3 veckor :D

hihi okejokej.

2010-03-14 » 23:01:38

sv. hihi okej. tack för ditt förslag :D

2010-03-14 » 23:38:14

awe härligt samma här, tränade gym, såg melodifestivalen och hade lite film kväll! :)



Sov gott gumman,<3



Godnatt

2010-03-15 » 01:07:31

Nice blogg :D

2010-03-15 » 06:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback