Living next door to Alice

Hej hopp alla sockertoppar!

Ska skriva ett litet snabbt inlägg innan jag drar mig till rummet för att byta om, ikväll vankas nämligen bio med bästaste Käs, något som jag helt förträngt, haha! Tur att hon påminde mig i tid. För övrigt så står kanal 9 på här hemma för de visar matchen mellan Timrå IK - HV71, första matchen av fem tror jag att det är. Och Timrå leder! I och för sig har det bara varit en period, men det är skit samma, haha!

 

I alla fall, filmen vi ska se är den omtalade Alice i underlandet, Tim Burton style! Jag har förväntningar, men samtidigt inte, bara för att jag inte ska bli besviken. Men jag hoppas på en trevlig kväll i alla fall! Nu ska jag dra mig och göra mig i ordning medans Timrå kämpar på i andra perioden!

 

Ha en superbra torsdagskväll alla läsare!

 

Ciao








Hej! Har du en bra kväll?

2010-03-19 » 20:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback