Life is a rollercoaster

Hej hopp i lingonbusken!

Snart är det helg igen, för det är torsdag idag. En hemsk torsdag för min del, ont i axlarna och kramp i vaden, som grädde på moset så snöar det ute! Förstå vilken depression! Snö?! Jag vill ju ha vår nu!!!

Verkar som att jag får hänga undan min jeansjacka ett tag till om det ska fortsätta såhär...tillsammans med alla andra vårkläder...ååh, smärta! Jag som precis hade börjat tina upp litegrann. Men jag antar att det inte är så mycket att göra åt det. Istälelt ska jag ta tag i mig själv och bringa ordning på mitt bombnedslag till rum, vilket jag sagt i säkert tre veckor att jag ska göra. Men nu har jag lite press eftersom jag får besök till rummet i helgen, Jonnie-ponnie krashar hos mig ännu en natt inför den sista seriematchen på söndag, borta emot Strömnäs. Jag hoppas inenrligt att vi kan spöa dom även på bortaplan, men det komemr nog bli tuffare den här gången. Nåja, kul som stryk ska det bli, det surras om en gemensam frukost på bussen upp och lite mysande. Låter utmärkt tycker jag, hehe!

 

Oh well, ska jag hinna bli klar så är det väl dags att börja nu, Spotify är igång och ja...wish me luck!

 

Ha en trevlig dag alla läsare!

 

Ciao







sv: Haha, I get it ^



Jo här är det bara fint, tänkte kolla på någon serie nu. Och äta måste jag ju med, har inte gjort middag än :P

2010-03-25 » 20:10:42

sv: haha nejdå :D



Hoppas du har en bra kväll :)

2010-03-26 » 20:14:38

Vad segt med snö, deprimerande :/



Är glad att den försvunnit här, äntligen.

2010-03-27 » 13:42:18

2010-03-29 » 10:57:35

Godmorgon pudding! Hur ser veckan ut..? Här är det jobb, träning, träning jobb.. ^^ Men ändå :D

2010-03-29 » 10:57:39

Ah förstår det!



Hur har din dag varit hittills? :)

2010-03-29 » 15:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback