Game on

Hej hopp sockertoppar! (tror detta håller på att bli en vana...)

Idag är det lördag, helgen har börjat. Okej, för de flesta börjar den på fredag kväll, men aja. Idag vankas något stort, det är nämligen dags för match igen, hemmamatch närmare bestämt! Så om en timme och en kvart ska vi samlas i Skönsberg för en spännande match mot Kalix HK. Själv är jag lite smånervös men jag ser grymt mycket fram emot det och är väldigt peppad sen förra gången när vi faktiskt lyckades ta poäng! Idag är jag dessutom andremålvakt under matchen eftersom Jonna är borta (miss you, bebis!) så jag har förhoppning om att få visa mig på styva linan litegrann.

Men ja, först ska jag göra mig en brakfrukost så jag orkar med, för det blir ingen mer mat förrän efter matchen trist nog. Tror jag ska koka lite gröt och göra några mackor och en kopp te...

Brakfrukost var det ja! Hehe...

Önskar mina läsare en trevlig dag, och gärna solig, precis som här i kära Sundsvall, och förhoppningsvis har jag bra nyheter när jag kommer hem!

Ciao






JA! nordman xD

2010-03-20 » 22:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback