En ny tid och en ny dag

Välkommen till det första inlägget sen mitt personal meltdown!

Jag ber uppriktigt om ursäkt för min tredagars frånvaro, men det har liksom gjort ont i både hjärta och själ under den här tiden, varvat med stunder av skratt och lycka. Det gör verkligen ont att känna att man är otillräcklig, ovissheten och sorgen över att vara maktlös. Det gör verkligen ont, och jag hoppas att vi kan reda ut det här, annars vet jag inte vad jag gör!

Tusen tack för alla fina kommentarer under denna tid, ni är guld! ♥

Nu är jag i alla fall tillbaka på hyffsat rätt spår, dagen idag ska ägnas åt lite samtal för att försöka hitta en vettig praktikplats, sedan ska jag göra en liten avstickare ner till stan och träffa Viktoria som är hemma från Gotland några dagar. Vet inte vad vi ska hitta på för bus, men det ger sig väl! Ytterst trevligt ska det bli i alla fall!

 

Nu ska jag ta mig i kragen (bokstavligt, jag har morgonrock på mig, haha) och fixa till mig litegrann. Önskar alla läsare en underbar början på veckan!

 

Ciao









fint leende :)

2010-03-14 » 21:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback