Bad things

Efter gårdagens avsnitt av True Blood har jag fått ännu en kick av att titta på Eric Northman, aka Alexander Skarsgård. Jag säger bara damn, den mannen är het! Kan faktiskt erkänna att han är och kommer vara min första riktiga kändiscrush efter att jag såg honom i Vingar av glas, där han spelar Johan. Så jävla fin männsika, och inte är det sämre att han verkar vara grymt trevlig också. Fast jag skulle nog få en grym tunghäfta om jag skulle få träffa honom någon gång, haha!

Ja, det här var ju ett vettigt inlägg, men det är väl vad jag har att säga för tillfället, haha!

 

Så jävla het...




Ciao

 






Grymt het ;D Hoppas du får en toppenkväll gumman! :)

2010-03-19 » 20:03:58

HAHAHHAHA Heter han nordman i true blood?? xD

2010-03-19 » 23:43:11

Alltså jag har alltid tyckt att han är söt, men sen True Blood är han verkligen het ^ Älskar den serien!



Har du haft en bra dag hittills? :)

2010-03-25 » 17:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback