Bad day

Det blev tyvärr inga goda nyheter, det blev en fet förlust istället, med lite taskig attityd och för många brända lägen. Bittert indeed, men det blir till att peppa om igen till matchen i morgon mot Strömnäs, då jävlar brinner det! För tillfället så har jag en annan match i tankarna, nämligen andra matchen mellan Timrå och HV71, andra perioden är igång och det står 1-1 än så länge. Tänkte bara informera...

Ikväll blir det en lugn kväll med lite film tror jag...mamma och pappa ska bort så det blir bara jag och brorsan, om han bestämmer sig för att stanna hemma, annars får jag ha fröken päls som sällskap, hehe!

Men ja, inte så mycket mer att säga för tillfället, ha en fortsatt trevlig kväll!

Ciao



Nyduschad, därav den lätta rodnaden...min snygga morgonrock är från Lindex!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback