Ännu en måndag

God morgon alla läsare, det är måndag igen!

För många av er betyder det att återigen komma tillbaka till skolan, jobb, praktik eller vad det nu är ni gör. För mig är det bara början på ännu en vecka som arbetslös. Eller ja, det kan jag ju inte veta riktigt, veckan är ju inte slut än.

Just nu sitter jag och proppar i mig lite frukost, sen ska jag ut på taxiuppdrag, ska hämta morfar och köra honom så han kan hämta deras bil. Kul kul, sen blir det nog hem och gå en promenad med lilla fröken.

En liten dagens kanske?

  

 

(Mixa hängde med på ett hörn också, sötnos!)

 

Tröja - H&M

Jeans - Cubus

Armband - Gina Tricot

 

Osminkad och jävlig är jag, men vad tusan, ska ju bara sitta i en bil, hehe! Önskar er läsare en trevlig dag!

 

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback