A long way back again

Efter det senaste inlägget så kraschade det lite här hemma, på flera fronter och därför blev det inte så mycket bloggande, vilket i sig tror jag inte någon saknade, men man kan ju alltid låtsas. Haha!

Tyvärr måste jag säga att det blir inte mycket bloggning i helgen heller, möjligen någon enstaka mobilblogg. Ska nämligen på kalas ikväll för min kusin har fyllt 18 i veckan, så det ska bli riktigt kul. Men efter det ska jag iväg en liten sväng och kommer inte hem förrän i morgon kväll, och datorn blir hemma så det blir hlet enkelt inte så mycket bloggning då. Men jag kan ju lova att det komemr förbättras efter detta! Om det är någon tröst, hehe!

Måste också få passa på att skicka ett stort tack till mina vänner som varit stöd den här veckan, speciellt en person, men de vet vilka det är! Ni betyder, verkligen! ♥

 

Men nä, nu måste jag fixa till mig litegrann, vi ska vara ute hos kusinen vid sju!

 

Trevlig kväll alla fina läsare!

 

Ciao








hoppas du får en bra kväll!

2010-03-05 » 19:24:02

Awe hoppas att allting löser sig för dig gumman..<3

Du får ha det så skoj på kalaset..<3

Så hörs vi när du kommer hem!



Kramar<3

2010-03-06 » 00:07:23

FYNDA FYNDA FYNDA!!



http://shoppingzenter.blogg.se/



FYNDA FYNDA FYNDA!!!

2010-03-07 » 00:17:14

sv; ikväll slappar jag framför tv:n, sj?

2010-03-07 » 21:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback