A good day

God kväll bloggen!

Ska bara slänga iväg ett litet inlägg, sen travar jag till duschen för att blaska av mig svetten efter träningen. Det var en ganska rolig träning idag, mest för att det gick bättre än vanligt. Jag brukar ju vara duktig på att vara dålig, haha, men idag gick det faktiskt över förväntan. Självklart så gick det jättebra när min tränare var ute och gjorde ren våra bollar, så himla typiskt, men det känns bra i alla fall att få visa att jag faktiskt kan, bevisa det för laget! Så det var en trevlig känsla att åka hem efter träingen, även om jag gärna hade fortsatt ett bra tag till, haha! Kom liksom in i ett bra flow. Nåja, hoppas att det kan hålla i sig tills vidare nu!

OCH upptäckte jag nu, så blev det inget bloggande efter min trip to the city, men det var ytterst kul att få träffa Vicky igen. Trist nog så åker hon i morgon igen, men ett löfte har getts att vi ska ses snart igen, känns bra! När vi träffades så traskade vi runt litegranna i gallerian och suktade över vårkläder, Vicky som hade pengar köpte lite småsaker medan jag bara fick sukta. Provade ett par apsnygga skor inne på DNA Shoes, men de var för dyra, plus att jag var lite osäker om jag skulle kunna gå i dom, haha! Avslutade gjorde vi på SubWay med varsin macka och sedan hade vi sällskap på bussen hem. En bra eftermiddag helt enkelt, även om jag helst skulle vilja haft möjlighet att shoppa lite också!

Nåja, nu är det hög tid för dusch, så jag önskar alla läsare en godnatt så hörs vi i morgon!

Ciao








Hade du trevligt i stan? =)

2010-03-01 » 22:53:39

sv: Tack gumman! Vad snäll du är ;D Hoppas du har en riktigt fin torsdag!

2010-03-04 » 09:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback