White wedding

Jaha, lördagen börjar gå mot sitt slut, snart ska jag lägga mig i min sköna säng, tänkte jag skulle ta en dusch först då jag nyss bäddat rent i min säng.

Och ja, vad säger man...Kronprinsessan blev gift! Jag satt nästan och hoppades på nån liten skandal, men det var så himla fint så jag var nöjd ändå. Men det var tjatigt! Tur att man inte är prinsessa ibland...

I alla fall, stort grattis till kronpsrinsessan Victoria och hennes, numera, prins Daniel! Må kärleken hålla er samman länge! ♥

Men jag måste då faktiskt få tillägga att jag började mest titta för att få se alla snygga klänningar, och jag hittade en klar favorit. Prinsessan Madeleine, vackert namn, oförskämt vacker människa och klänningen var supersnygg! En riktig höjdare av våran stilsäkra sessa! Eller ja, tycker jag i alla fall...



Nä, nu ska jag duscha, sen blir det film i sängen!

Ciao






kollade faktiskt lite på brölloppet för nyfikenhetens skull :)

2010-06-20 » 12:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback