We meet again

Onsdag!

Ingen kör...ingen träning då den blivit framflyttad till morgondagen...

Vad ska jag då göra undrar ni kanske? Jaa, jag ska först av allt blogga ett litet inlägg innan jag kastar mig i duschen, sen ska jag försöka trolla fram en liten outfit och ge mig av neråt stan för att möta upp min babe Käs. Vi ska sätta oss på vårt favoritcafé (förhoppningsvis) och planera lite inför våran sommarhappening! Jag längtar så sjukt mycket och hoppas för allt i världen att det kommer bli av. Annars kommer jag nog vara deppig hela sommaren, haha! Vad det är får ni veta senare, när alla detaljer och sånt skit är klart, så slipper jag gå ut med falska förhoppningar, ehe...

 

(Bild från förra årets mösspåtagning!)



Men som sagt, först ska duschen intas, sen får vi se vad jag tar på min kropp. Helst vill jag gå runt i bikini nu när vi äntligen fått lite sol här uppe, men eftersom jag ska till stan så får jag väl klä på mig lite mer...tror jag satsar på shorts...nu när mina ben har blivit förvånansvärt snygga och fått ett uns färg. Men vi får väl se, i annat fall blir det väl en tunika eller nåt som vanligt.

Oh well, det löser sig, det brukar det göra!

Trevlig onsdag alla läsare!

Ciao






låter som du haft en mysig dag :)

2010-06-16 » 21:34:37

sv: haha ja jag får ta och göra det ;)

2010-06-16 » 22:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback