Walk away

Hej hopp tisdag morgon! (förmiddag)

Lyckades försova mig i morse så jag har bara varit uppe en timme just nu. Tror jag lyckades stänga av mitt larm istället för att snooza...Oh well, sånt är livet!

Vädret idag är väl inte det allra bästa, men nu såg jag att det har spruckit upp lite så solen har tittat fram, om än bara en liten stund. Själv tror jag att det kommer vara dåligt väder idag igen...lite trist, med tanke på hur glad man blir av lite sol. Men man ska väl inte deppa, tror jag tar ut Mixa på en långpromenad så jag piggnar till, sen får vi se vad som händer under resten av dagen. Tror jag ska åka och hälsa på morfar en sväng senare, men vi får se hur dagen ter sig.

Önskar i alla fall alla mina läsare en trevlig tisdag och hoppas att ni får bättre väder än jag!

Ciao








sv: låter ju jätte mysigt :)

2010-06-15 » 16:22:23
» Maria

NYTT BLOGGPROJEKT!



-Visa en bild på dig och din kropp (utan anstikte)



-Skriv din längd, vikt & BMI samt en kort kommentar om hur du ser på din kropp



- Ta chansen att få ärlig och positiv kritik för DIN kropp och hjälp därmed till att krossa de osunda ideal och förvrängda kroppsbilder som existerar i dag



Maila: [email protected]



Ps. Ursäkta detta “spam-meddelande”, men det är för en god sak

2010-06-15 » 19:25:51
» Maria

Hej! Kul att du är intresserad :-)



Nej, det finns inget sista datum. Det är ett projekt som jag hoppas att, om jag kommer igång med det, kan utveckla och driva länge. Välkommen att delta!



Mvh,

Maria

2010-06-15 » 20:26:17

det tror jag absolut :)

2010-06-15 » 23:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback