Träskallar och knottattack

Hej hopp alla sötnosar!

Nu är jag hemma ifrån mormor och morfars lilla hus efter en tung dag i skogen. Har dragit, föst, lagt på hög och svurit över en massa lövruskor och ris från all avverkning som vi håller på med där ute. Har till och med klättrat upp i en stor hög med lövruskor och plattat till den så man kunnat få plats med mer. Har också fått pröva på att köra lite motorsåg, hej vad det gick. Kul var det, mohaha! Kände mig som nåt från motorsågsmassakern i mina fina hörselkåpor, gummistövlar och sen den där läskiga maskinen i handen. Men som sagt, kul var det!

Nu under kvällen blev det riktig söndagmiddag med stek, potatis och varma grönsaker med sås till. Yummi på det säger jag bara! Efteråt fick vi paj och vaniljsås, så jag höll på att somna i bilen hem due to så kallad paltkoma. Tur att jag slapp köra hem...istället fick lillebror köra. Lite övningskörning för honom. Jag var ytterst skeptisk till om jag skulle våga åka med hem, men jag hade inte så mycket val. Alternativet hade jag i och för sig föredragit, nämligen åkt motorcykel med pappa, men jag hade ingen hjälm...

Så nu är jag hemma och det känns som att jag har en hel skog i håret samt småkryp i BH:n, även om jag tror att det bara är lite barr och smuts, men det kryper liksom på kroppen...sen är jag knottbiten i ansiktet! Jävla små flygfän! Nu blir det sängen med en bra film!

 

Trevlig kväll på mina läsare!

 

Ciao



Tänk om man visat sig såhär i skogen idag? Jag hade varit uppäten!






sv: taack ska du ha :)

2010-06-21 » 02:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback