The list

Senaste

Låt du hörde: Rude boy - Rihanna

Film du såg: Sherlock Holmes

Mat du åt: Vaniljyoghurt

Kram: Mormor

Puss: Mixa

Känslan: Less

Resa: Öhhh, stugan? Annars ska jag till Rättvik imorgon!

Glädje: 3-dagars till GF!

Dröm: Nakenbad i en sjö med en kille...

Person du träffade: Mamma, annars mormor och delar av släkten

Personen du pratade i telefon med: Johan Loftarp

Personen du fick sms av: Joli

Gången du åt 7-eleven korv: Haha, tror aldrig jag gjort det faktiskt...

Gången du var utomhus: Alldeles nyss, långpromenad med Mixa

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Söndags

Saken du köpte: En BH + 3-dagars

Allmänt

Ska bli skoj: Rättvik med görlsen!!!

Ska inte bli skoj att: Vara förkyld under resan (hoppas att detta inte inträffar ens, peppar peppar...)

Sparar till: Massa saker...

Pålägg som gäller: OST!!!

Önskar att jag var bättre på: Att vara diciplinerad

Dagens dryck: Té i stora lass

Vad saknar du: Just nu saknar jag mest att vara frisk, haha!

Tre band/artister: Nickelback, Hammerfall och Sunrise Avenue

Vad har du gjort idag: Ätit, varit på toa, gått promenad med Mixa, börjat packa och sms:at av bara helvete!

Brukar du svära mycket: Ja för fan...

Hur tidigt stiger du upp: Försöker gå upp mellan 8-9

På helgerna: runt 9-10

Vad ska du göra ikväll: Äta middag på Biteline, sen ECLIPSE!!!!!!!

Hur många timmar sover du per natt: Typ 6-8, det är olika

Vem är snyggast i världen: Inte en aning

Vad är det för veckodag: Onsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Det hände mycket bra saker!

Favoritplagg i garderoben just nu: Min svarta långklänning

Längd: 170 cm

Vikt: Har inte vägt mig på säkert tre månader så jag vet inte... 

Byter gärna garderob med: Viktoria Möller!!! (fast vi har inte samma kroppstyp så det kan bli lite tufft, hehe)

Byxa eller kjol: Beror på

Senast utlästa bok: Moln över Arcadia

Mitt rum kan beskrivas som: Ett organiserat kaos, haha!

Mig själv med tre ord (just nu): Förkyld, svettig, nervös

Jag tränar: Handboll, annars tränar jag när jag har lust typ...

Jag ville bli när jag var liten: Sångerska tror jag, eller prinsessa, haha!




Lista snodd av Kenza, tyckte den var lite kul att göra nu!

Nu ska jag snyta mig och sen fortsätta packa!

 

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback