Städdag

Hej hopp sockertoppar!

Idag är det fredag, och jag ber ödmjukast om ursäkt för en usel uppdatering, men det har sin förklaring. Till den hör att gårdagen var fullspäckad, så jag hann inte blogga något. Men jag tror inte någon led alltför mycket av det. Det jag gjorde var väl inte världens mest spännande egentligen, men det tog sin tid, och det var väl det som räknades på det sättet. Lite vedstapling och avverkning ute hos mormor och morfar, sen åkte jag hem och bytte om och åkte sen ut till Birsta där jag sammanstrålade med mor min och Käs för lite shopping på Cubus. Tyvärr kan jag inte visa jst nu vad jag köpte, för mina kamera har sagt upp sig totalt. För gott den här gången är jag rädd...Den funkar inte alls! Och det gör mig jätteledsen, den som har varit med så mycket...

Anyhow, sedan raceade jag till träningen och sprang som ett as, massa löpning samt intervaller, så idag är mina ben lite möra...Vilket passar i sig utmärkt till vädret, moln överallt och regnstänk nu och då. Så min dag kommer bestå av städning! Har redan bockat för två saker i min lista, men har lite kvar. Så ja, Spotify is my best friend today!

Hoppas mina läsare har en trevlig fredag!

 

Ciao








man kan inta uppdatera på topp varje dag ;)

2010-06-18 » 17:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback