R.I.P och newborns

Måndagspussar på er alla mina läsare!

Idag är jag glad. Solen har skinit (heter det så?) idag och det har varit hyffsad temp ute. Lite blåsigt men annars så. Dagen har spenderats med bästa Käs på stan, hemma hos mig och på Birsta. Det började med att vi möttes i stan för att hon skulle köpa biljett till Gatufesten (måste jag också göra snarast btw...) och sen traskade vi till expert för att se om jag skulle kunna bringa liv i min bebis för en billig peng. ICKE! 800 balubas skulle dom ha för det! Not okey!

Ledsen gick jag därifrån med henne och vi tog en sväng förbi AF för att fixa lite papper, sen tröstade vi oss med att äta lunch från Subway. Haha, lite kul var att precis efter vi ställt oss i kön dyker min mor och bror upp bakom, så jag och Käs åkte hem istället för att lurva runt på stan någe mer. Det var ytterst skönt då solen sken på vår altan så det blev en liten solsession efter maten. Skjutsade mamma till jobbet och Käs till Birsta med mig själv. Första stopp: Elgiganten!

 

Så nu är jag stolt ägare till en ny liten bebis! En Olympus X-43...en blå! Den är grymt söt! Hoppas bara att den är bra också...någon av mina läsare som vet?

 

Sen inhandlades också lite småsaker inför vår lilla resa, sen körde jag hem Käs och åkte själv hem. Så nu ska jag börja laga mat och sen blir det träning som vanligt!

 

Ciao



Min nya bebis! ♥






sv: nej det är verkligen inte fy skam! vad ska du hitta på i midssomar då?

2010-06-21 » 20:48:29

sv: det låter mysigt det! :)

vart ligger stugan då?

jag vet inte antilngen ska jag fira med kompisarna eller följer jag med mami upp till stugen jag med och träffar kusinerna :) är också riktigt mysigt faktiskt.

kram

2010-06-21 » 21:37:59

Hahahaha lurva runt på stan! xD

2010-06-22 » 21:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback