Lay all your love on me

OMG, många kommentarer om min fina klädsel, haha, vad glad jag blir!

Sitter och väntar på far min, ska får köra ner "Rulle Rult" till stan så pappsen får hämta sin hyrbil och jag får öva på lite körning inför i morgon när den ska besiktas ute i Timrå. Usch, hoppas ingen ser mig, för lille Rulle är inte vacker, haha!

Sitter och myser och peppar lite med massa ABBA och annat gammalt godis! Helt sjukt vad bra låtar det finns från 80-tal etc. Skam att folk ibland glömmer sånt!

Just nu spelas den här låten från högtalarna och den är en av dom bästa i mitt tycke, tillsammans med Does your mother know, Dancing queen och många fler!

Enjoy!

Ciao

 










Jaha, grattis i efterskott då! :D

2010-06-01 » 20:09:09

sv: hihi okej va roligt :) grattis isf! :D

2010-06-01 » 21:33:21

svar: varsågod : D

2010-06-01 » 23:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback