Here comes the sun

God morgon bloggen och alla läsare!

Idag är det en strålande dag, solen skiner, i morgon är det midsommar och jag ska på picknick idag! Happy face på det säger jag bara! Ska bara byta tröja och pensla på mig lite make up så ska jag sätta mig i bilen och brumam upp till Härnösand. Ska träffa Lulu och hennes kompisar och ha en mysig liten pickninck där i stadsparken...om jag nu hittar dit, höhö! Ska ta med mig några av mina söta cupcakes som jag gjorde klara i morse, sen ska jag nog ta med mig en macka också, bara för sakens skull, annars blir jag nog hungrig senare...

Men ja, hoppas att mina läsare får en lika trevlig dag som jag tänker ha!

Pussar och kramar!


Ciao









hoppas du får en härlig dag ute i solen!

kram

2010-06-24 » 10:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback