Drive

Tjo tjo alla glada!

Kom nyss hem efter besiktningen på lilla Rulle Rult, klarade det galant, även om jag ogillar att köra den där skrothögen, haha! Fast han var snäll med mig, måste vara för att jag var skitnervig. I alla fall så klarade den sig igenom med bara en tillsägelse, lindrig sådan, och jag kunde nöjt tuffa hemöver och komma hem igen så jag hinner mysa litegrann innan jag ska iväg på praktiken. Funderar på att platta till kalufsen lite nu när jag har tid, men eftersom jag ska klippa mig senare idag så tror jag att jag nöjer mig med en tvätt, känns som att jag skulle kunna bre tio mackor med fettet på min skalle, haha!

Anyhow, efter praktiken ska jag alltså till frissan, så jag kan garantera bilder på mitt nya burr, sen ska jag iväg på körkväll! Lite repetition av sångerna inför vår konsert i morgon och sen blir det massa mys och galenskap! Jag säger som McDonald´s slogan: I´m lovin it!

Nä, nu blir det till att tvätta burret!

 

Ha en bra onsdag allihopa!

 

Ciao

 






hehe varsegod! :D

2010-06-02 » 16:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback