Baking

Hej hopp!

Tillbaka från affären med det nödvändiga för mitt bak, samt lite mat inför midsommar. Mamma den stackarn är på jobbet, pappa likaså och min tröga lillebror vägrar gå upp...håhåjaja, sånt ä livet. Själv ska jag sätta igång att baka, men först måste köket rensas litegranna. Bunkar och disk bort, bänken ska torkas! Sen ska det bli magic! Segkakor ska bakas, vilket för övrigt är typ det godaste brödet som finns, samt att jag ska baka lite "koppkakor" att ha i helgen och i morgon. Yippie!

Ikväll väntas det en jobbig träning...vi ska få träna med killarna...blandade känslor indeed...jag är seg så det lär nog inte bli problem med det, det är väl snarare mitt självförtroende som kommer få sig en knäck, haha! Men men, kanske kroppen kan bli lite snygg inför midsommar.

Nä, nu måste jag sätta igång, annars blir jag ju aldrig klar...

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback