We are happily happily singing

Ååååh, jag är så himla glad just nu! Haft en underbar eftermiddag med körtjejerna (några i alla fall) med massa sång, dans, flum och galenskap i överflöd! Okej, och lite pizza och godis oh Hairspray på liten macbook placerad på flygeln, haha! Åh, jag har varit glad sen jag kom hem, alltså i snart fyra timmar i sträck! Grymt längesen jag kände mig så uppskattad och glad! Suck on that!

Just nu tar jag det lugnt och tittar på TV på rummet. Dom visar Jag vet vad du gjorde förra sommaren på tv4 och jag har hört att den ska vara ganska bra. Det är dock en skräckis, så vi får väl se om jag lyckas somna sen, haha! I morgon väntar herrmatch där vi ska sälja fika så min morgon idag inkluderade bakning av blåbärsmuffins och kvällen spenderades med detsamma, men då blev det matbröd. Två limpor har jag redan packat ihop, sen ligger massa frallor på jäsning till i morgon bitti då de ska gräddas. Så i morgon blir det supergo frukost som väntar med nybakat bröd och smoothie. Känns bara bra!

Nä, nu börjar filmen igen...

Ååååååååååååååååååååh, vad jag är glad!!!!!

Trevlig fortsatt kväll allihopa!

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback