Tuesday

God kväll, eller ska jag säga godnatt, gloggen!

Har precis tvättat bort allt smink jag hade på mig idag och har nu parkerat rumpan i sängen under täcket och med värmen av datorn i knät. Min kväll har bestått av möte med några från projektet samt en kille från SISU, och nu hoppas jag verkligen att projektet ska komma på rull så det faktiskt blir nåt resultat av allt det här vi lagt ner.

För övrigt så blev det inte av att träffa Käs idag riktigt, hon hade aldrig tid att gå ifrån så jag gick en liten sväng på Birsta och kollade på skor och lite sånt. Önskade att jag hade mer pengar än vad jag faktiskt har för jag har totalt kärat ner mig i tonvis med kläder från Lindex och jag är såååååååååå sugen på ett par ballerinaskor jag hittade på Din Sko, svarta i mocka med nitar! Give me please!

Anyway, i morgon blir jag nog kvar i sängen hela dagen, det pratas om att det ska komma tre decimeter snö och blåsa kulingvind! Nej tack säger jag bara! Då stannar jag nog inne och städar rummet och min garderob i stället.

 

Nä, nu säger jag tack och godnatt och ses i morgon kära läsare!

 

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback