Trasselsudd

Uppkommen ur ett härligt varmt och mysigt bad och har smort in mig med diverse bodylotions och salvor och ska snart borsta igenom mitt trassel till hår och sen vankas middag. Fisk på något vis ska det visst bli. Sen ska jag ta och kolla in min DVD-box jag fick från min andra familj i USA, hela första säsongen av True Blood. Liksom aaaaah! Tyvärr tror jag inte att det finns någon subtitle på den eftersom den är från USA men det är väl tur att den är på engelska då och inte typ...kinesiska? Haha, snacka om problem för min del...

Nåväl, trasslet ska redas ut och sen ska jag äta. Är riktigt hungrig faktiskt...

Är det fler än jag som blir grymt hungriga efter att man badat?

Right, trasslet var det ja...

 

Ciao

 

Och nej, jag är inte sådär blek egentligen...hatar min lampa...






sV: Testa Dior plastic gloss den mörkröda, ser ut som läppglans men ger en riktigt snygg glans/skimmer röd färg som håller länge! :)

2010-02-01 » 11:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback