The stars are brightly shining

Nu är klockan snart halv elva och jag ska gå till sängs. Denna kväll med en skön känsla i magen, ovanligt men ack så härligt! Träningen idag var ett mindre mirakel, det gick...bra! Och det kändes så otroligt bra i magen efter slutmatchen på slutet av träningen när jag fick till många många räddningar. Så himla nöjd! Jag hoppas verkligen att den här känslan och det här flytet kan hålla i sig tills på söndag, då skulle jag vara...ja, snudd på lycklig!

Jonna var tillbaka idag! Välkommen hem till Norrland, honey!

I morgon ska jag kanske träffa Emma för lite umgänge, det beror lite på vädret, annars blir det väl en stila dag i min ensamhet igen med en kåt löptik och Spotify som bästa vän!

 

Nåväl, jag säger tack och godnatt och hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll, alternativt en god natts sömn!

 

Ciao



Puss och godnatt från mig!






Härlig bild :D

2010-01-12 » 00:28:13

vilken fin bild =)

2010-01-13 » 20:13:26

Sov gott gumman! :)

2010-01-13 » 23:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback