Stonecold

Idag är det jävligt kallt här uppe, nästan 20 minusgrader! Glad som fan att jag inte ska ut nånting, mer än att hämta mormor och morfar senare. Själv ska jag vara inne och städa inför kvällen samt baka. Jag ska baka Banankaka på våra bananer som börjar bli lite trötta. Receptet kan ni hitta här, i alla fall på den som jag brukar göra!

Men först ska det borstas tänder och bytas om, sen tar jag en tango med dammsugaren runt hela huset och sen baka!

Trevlig dag alla läsare!

Ciao








japp, nollgardit..

just nu vet jag inte hur kallt de är, är nog inte så kallt här.. brr, - 20 KALTL

2010-01-05 » 14:44:43

Den ska jag testa, låter smarrigt :D

2010-01-05 » 18:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback