Snöstorm och inställd kör

Hej allihopa!

Idag har inte varit en bra bloggdag, har haft en tråkig morgon, ett helvete att flytta bilen, sen traska en kilometer i djupsnö för att hämta mitt älskade paket från USA. Sen fick jag reda på att kören blev inställd...på grund av snön! Jävla snöoväder att komma nu! Det har snöat non-stop sen jag klev upp och inte blir det bättre av att det blåser som attan. Kom hem för en timme sedan från postkontoret och då skottade jag bort minst en decimeter snö från bron utanför dörren...nu är allt tillbaka igen!

Sååååå, jag är förbannat avundsjuk på grannarna till farmor och farfar då de åker till Egypten ikväll, om de nu kommer iväg för all snö. Jag vill också resa nånstans! Och helst gratis, hehe!

Nä, nu ska jag snart byta om och förbereda mig inför träning, måste nog åka X antal minuter tidigare än vanligt för att hinna ta mig dit i tid och ändå köra säkert och undvika att köra i diket. Tacka gudarna att våran bil har fyrhjulsdrift!

Ciao



Lappar i snöstorm av John Bauer (bild hittad på Google)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback