Sing for life, sing for joy

En smärtfullt goddag till alla läsare. Just nu önskar jag att jag skulle baka mer muffins så jag kunde stå kvar och trycka magen mot ugnen och känna värmen strömma i kroppen.

Ja, jag har fått mens...

Den där helvetesveckan man har som tjej har kommit än en gång och som vanligt är första dagen värst. Har redan tryckt i mig två Ipren och stått framför den varma ugnen med magen mot luckan när jag gjorde múffins, och sakteliga har det försvunnit lite, men jag litar inte en sekund på min lömska mensmage.

Så för min del blir det ingen utgång ikväll, känner mig ungefär lika attraktiv som en svullen valross med psoriasis, vilket är synd, jag hade mer än gärna visat upp min nya klänning ikväll. Men det får väl bli en annan gång. Istället ska dagen och kvällen spenderas med underbara människor från kören. Vi ska träffas i "vår" lokal om drygt en timme, sjunga några timmar, sen blir det pizza tillsammans till middag. Efter det är planen att titta på film och bara mysa, nåt som passar mig helt utmärkt idag!

Nu ska jag ta och byta om och polera mina små tuggstenar i munnen, sen bär det av till Coop för lite inhandling av godis, sen ner till stan och kören!

Detta betyder ju att det inte blir så mycket uppdatering resten av dagen, men jag ska ta med kameran så förhoppningsvis blir det lite bilder i morgon istället!

Ha en underbar dag alla läsare!

Ciao








du kan inte blivit nöjd med headern hahaha

2010-01-23 » 16:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback