Sick and tired

Uppdateringsfarten ligger på minimum och jag har ont i magen...

Så...nu vet ni det! Mohaha!

Tyck synd om mig, tack!

Jag tror jag avtackar denna dag redan nu och överger min dator till förmån för min sköna säng och ser på en film. Det brukar lindra mina allra värsta åkommor såsom mensvärk, hjärtsorg och total lycka. I morgon väntar städning av huset med mina föräldrar och sedan på kvällen har jag en date...

...med min farmor, haha!

Vi ska bänka oss på filmstaden och titta på Avatar tillsammans, eventuellt blir det en dubbeldejt med mina föräldrar också, om de kan bestämma sig för om de vill gå eller inte, JAG MÅSTE BESTÄLLA BILJETTER JU!!!

Anyhow, jag säger godnatt till er läsare och hoppas att ni har en bättre lördagskväll än mig!

 

Ciao

PS. Jag saknar min lilla puppa Hjördis! Kom heeeeeeeem!!! ♥ DS.









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback