Satisfaction guaranteed

Hej allihopa och till att börja med

förlåt

för en taskig uppdatering. Jag berättade ju igår att jag skulle iväg och se en tidigt handbollsmatch, kruxet var bara att jag lyckades försova mig, hrm...och fick snällt be pappa att skjutsa mig. Det var grymt att kolla på matchen, ett riktigt prestigemöte mallan Sundsvall och Brännan (Härnösand) som även denna gång gick till Sundsvalls fördel. 27-24 slutade matchen och jag var nöjd! Efter det stannade jag faktiskt kvar och var lite snäll mot min kusin. Hon skulle spela match efter och jag tänkte: Vafan, lite snäll kan man väl vara? Hon spelar innebandy, och alla som känner mig någorlunda bra vet ju vad jag tycker om det. I alla fall, det blev slakt från min kusins lag och slutsiffrorna skrevs 20-1. Stannade kvar en stund och pratade med morbror och min andra kusin och sen satte jag på mig hörlurarna och promenerade hem i 20-gradig kyla. Kändes väldigt bra!

Nackdelen är att nu när jag är hemma igen så går jag omkring och småfryser så jag tänkte ta mig ett mysigt bad nu innan middagen och tina upp kroppen och göra en hårinpackning. Jävligt nice!

Så jag säger hej svejs tills vidare så hörs vi!

Ciao










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback