Pour myself a cup of ambition

Goddag allihopa och välkommen till en nervös liten tjejs inlägg!

Idag händer det nåt spännande ska jag be att få tala om. Jag ska på mitt livs första arbetsintervju! Att säga att jag är nervös vore en underdrift, men jag klarar mig från att bryta ihop i alla fall. Hoppas att jag gör bra ifrån mig och att jag får jobbet. Om inte, ja, då har jag i alla fall blivit en erfarenhet rikare! Icke att förakta.

Ska dricka upp mitt kaffe nu, sen ska jag ta på mig ett lättare ansikte och sen ut med hunden innan jag drar mig mot stället jag ska till. Kan berätta mer om hur det gick senare, om nån vill veta vill säga, haha!

Nä, nu pladdrar jag bara, men jag fick till ett litet inlägg i alla fall!

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback